جراحی پلاستیک ,زیبایی و بینی

کلینیک زیبایی, جراحی بینی و پلاستیک

مرکز جراحی زیبایی پوست و صورت و بینی ایران یک کلینیک مجهز در میدان آرژانتین تهران میباشد که با مدیریت پزشک معروف ایرانی در زمینه جراحی های تخصصی صورت و بینی جناب آقای دکتر صمدی اداره میشود.

 

برخی از پزشکان کلینیک زیبایی ایران

این کلینیک با دارا بودن پزشکان متخصص در کلیه زمینه های مرتبط با جراحی پلاستیک صورت , جراجی پلاستیک فک ,جراحی زیبایی صورت , جراحی و عمل بینی , پروتز و زیبایی اندام ها آمادگی دارد این خدمات را به متقاضیان از کشورهای ایران و کشورهای همسایه ارائه نماید.

هدف ما جلب رضایت شماست

به وب سایت تخصصی جراحی زیبایی , جراحی پلاستیک و جراحی بینی خوش آمدید. این سایت در برگیرنده روش و فنون جراحی زیبایی و جراحی ها پلاستیکی که توسط پزشکان کلینیک زیبایی انجام گرفته آشنا خواهید شد. هدف سایت، ارائه اطلاعات در مورد عمل های جراحی پلاستیک و جراحی های ترمیمی و اطلاعاتی در مورد کاربردهای درمانی و کلینیکی می باشد،و نیز معرفی و تشخیص و روشهای تصمیم گیری که پزشکان برای بیماران در نظر می گیرند را در بر می گیرد. جراحی پلاستیک و ترمیمی که در اینجا توضیح داده می شود، فرایندهای می باشند که در اتاق عمل بکار گرفته شده و در بیمارستان می تواند انجام گیرد.

ارائه خدمات زیبایی با بیمه نامه

خدمات زیبایی و جراحی پلاستیک که در این مرکز ارائه میشوند تماما توسط شرکت بیمه ایران بیمه شده اند و در صورتی که هرگونه مشکلی برای بیماران در حین یا بعد از عمل های جراحی پوست و پلاستیکایجاد شود این کلینیک آمادگی دارد خسارتهای وارده را از بیمه ایران دریافت کرده و به متضرران ارائه نماید.

دریافت نوبت کلینیک جراحی پلاستیک

چگونه از خدمات کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک صورت  استفاده کنم؟ پاسخ این سوال خیلی راحت است . شما از طریق تماس تلفنی با تلفنهای مرکز جراحی زیبایی و جراحی بینی و پلاستیک ایران تماس گرفته و درخواست های خودتان را برای اخذ نوبت ارائه نمایید.

دریافت نوبت اینترنتی

شما متقاضیان عزیز کلینیک جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی صورت ایران میتوانید برای دریافت نوبت اینترنتی فرم ارتباط مشتریان زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس همکاران ما در واحد نوبت دهی کلینیک بمانید.

نوبت دهی آنلاین و رزرو وقت مشاوره و جراحی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اخبار ما را در شبکه های اجتماعی فیسبوک , گوگل پلاس وتوییتر و تلگرام دنبال کنید.

خبرنامه کلینیک زیبایی و جراحی پلاستیک بینی ایران

برای دریافت اخبار مرتبط با کلینیک زیبایی و جراح بینی و پلاستیک ایران توصیه میشود ایمیل خود را در کادر زیر ثبت کرده و تایید نمایید . از این طریق میتوانید اخبار مرتبط با تکنولوژی های نوین جراحی بینی , جراحی صورت , جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی و اخبار احتمالی جشنواره ها و تخفیف خدمات کلینیک را دریافت نمایید

 

 کلینیک جراحی زیبایی

اطلاعات شما در این کلینیک کاملا محرمانه خواهد ماند. البته لازم است مجددا و برای بار چندم به شما اطمینان دهیم کلیه اطلاعات شما و سوابق شما از لحظه تشکیل پرونده در کلینیک جراحی بینی و پلاستیک ایران محرمانه تلقی گردیده و کاملا محافظت میشود و هرگز جایی درز نخواهد کرد مگر آنکه خودتان در فرم های ارتباطی اعلام رضایت کنید که برخی از اطلاعاتتان غیر محرمانه باشد.

استانداردهای پایه پزشک زیبایی

جراحی پلاستیک بینی و زیبایی

 

اطلاعاتی در خصوص انواع اعمال جراحی زیبایی و پلاستیک

  • راهکارهایی به ظاهر ساده ولی عملی برای جوانسازی پوست
  • یک رژیمی غذایی برای زیبایی بیشتر , کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو ها
  • کارهایی که به زیبایی ناخن ها کمک میکنند
  • کاهش وزن و زیبایی رابطه خطی دارند :
  • چگونه اشتهایمان را کنترل کنیم؟
  • ویژگیهای صبحانه سالم برای جلوگیری از چاق شدن
  • زیبایی و ایمپلنت های دندان طلا:::
26 Feb 2018